במה אנחנו יכולים לעזור?

הבנת צרכים והתנהגויות

כולנו אנשים שונים זה מזה. עם ערכים שונים, צרכים שונים, ציפיות שונות והתנהגויות שונות. גם במערכות יחסים עם לקוחות, עלינו להבין את כל מערך הצרכים וההתנהגויות של הלקוחות שלנו, ולדעת לייצר שפה משותפת. לעיתים מערכות יחסים נמשכות מכורך הנסיבות, מהרגל, ולא מרצון אמיתי ואוהב. למרות התחושות המתחלפות, צריך לדעת לייצר תחושות של אמון, אהבה וביטחון, והם אלו שיבטיחו שמערכת היחסים שלנו עם הלקוחות תישאר לאורך זמן.

פיתוח מוצרים ושירותים חדשים

מערכות היחסים שאנו בונים הם אחד הדברים המאתגרים ביותר. זה כרוך בלא מעט הקרבות, הבנה הדדית וגם רצון להמשיך את הדרך המשותפת בצורה נעימה ואוהבת ככל האפשר. לעתים אנשים נכנסים למערכות יחסים עם ציפיות גדולות שמסתיימות באכזבות גדולות ואינם מעוניינים להמשיך בהן. בדומה לפיתוח מערכות יחסים, גם בפיתוח מוצרים ושירותים חדשים, עלינו להבין ולאפיין את כל מערך הציפיות, רצונות, צרכים וכו' על מנת שניתן יהיה לייצר נאמנות ושביעות רצון של לקוחות לאורך זמן.

ניתוח תהליך קבלת החלטות

במערכות יחסים נדרשים לקבל החלטות על בסיס יומיומי בכל תחומי החיים. ישנן החלטות שהן מהותיות ובעלות השלכות רחבות יותר וישנן החלטות יומיומיות קלות יותר. בתוך כל החלטה, שלרוב נראה כי היא נובעת רק מההיגיון, תמיד מעורב רגש. קשה להפריד ביניהם. בכל החלטה מעורבת שיחה פנימית על התוצאה שלה ועל השפעתה על המחליט ועל האחרים בסביבתו: כיצד תגיב הסביבה להחלטה? איך זה ישפיע עליו? על מנת שנדע לקבל את ההחלטות הנכונות ולדעת כיצד הן ישפיעו על מערכות היחסים שלנו עם הלקוחות, עלינו להבין לעומק את אופן קבלת ההחלטות של הלקוחות שלנו.

תגובות לפעילויות שיווקיות

אין אדם שלא זקוק לאהבה וריגושים. ואם אתם מרגישים שיש דעיכה במערכת יחסים כלשהי עם מישהו שחשוב לכם, ככל הנראה משהו בהתנהלות דורש שינוי, שיפור, תחזוקה, יחס וכו'. מחוות בין בני הזוג הנן חובה בשמירה על מערכת היחסים. האם לכל מחווה משקל זהה? האם לפעמים מחווה שנראית פשוטה יחסית מצליחה להפעיל מנגנונים אחרים ולגרום לתוצאות משמעותיות יותר? מטרת כל הפעילות השיווקית היא להשפיע על התנהגותם של צרכנים. הפעילות השיווקית נובעת מהבנת מניעי הצרכנים , רמת המעורבות שלהם ומהבנת תהליך עיבוד המידע / קבלת החלטות הצריכה על ידם. בדומה למערכות יחסים איך יודעים איזו מחווה תגרום לאיזו תוצאה?

ניתוח מסע לקוח

מערכות יחסים מצריכות עבודה קשה. מערכת יחסים טובה לא יכולה להתקיים בלי מאמץ של לפחות שני אנשים בעלי מטרה משותפת המוכנים להשקיע עבורה. חשוב לאפיין את הדרך בה כל אחד פועל בכדי לשמר ולשפר את מערכת היחסים, למרות כל הקשיים, הלחצים והפיתויים בהם הוא נתקל בדרך. מהי הדרך?, מהם הפיתויים?, כיצד מתגברים עליהם לאורך זמן?.
באמצעות הניתוח הזה נוכל ללמוד הרבה על אופן הגיוס, שימור ונאמנות הלקוחות שלנו.

אפקטיביות פרסום

כולנו שואפים למערכת היחסים הטובה ביותר שניתן למצוא. גירויים סביבתיים כמו פרסומות, כל המתרחש ברשתות חברתיות וסיפורים רומנטיים, גורמים לנו להרגיש שאכן יש דבר כזה מערכת יחסים מושלמת ושצריך לשאוף אליה. על מנת שזה יקרה, ולו גם לפרק זמן קצר, עלינו לבנות את המסר הנכון, באופן הנכון ולוודא שהוא אכן פוגע במטרה ועושה את העבודה.

מעמד מותג

מערכת היחסים אינה ניתנת לתיאור שטוח. הבנה מעמיקה של מערכת היחסים יכולה להתבסס רק על תמונה רחבה ועמוקה הכוללת מיפוי מקיף של כל התועלות, מניעים וחסמים הקיימים במערכת יחסים זו. בדומה לאופן שבו האישיות היא זו המשפיעה על מערכת היחסים גם אישיות המותג תורמת, באופן משמעותי, למערכת היחסים עם צרכנים. כפי שאנשים בוחרים את מערכות היחסים שלהם, כך הם גם בוחרים מותגים.

 

שביעות רצון לקוחות

כולנו מקווים שמערכות היחסים שלנו יהיו מוצלחות, אך מה יקבע את הצלחתן הלכה למעשה? האם יש תכונות אופי מסוימות שכדאי לנו לחפש על מנת להגדיל את סיכויינו להיות מאושרים במערכות היחסים? עלינו לשאוף ולהשקיע משאבים משמעותיים בכדי לשפר את אותה תחושה בקרב הלקוחות שלנו. האם אנחנו יודעים באילו נקודות להשקיע? האם יש אלמנטים בהם יש להתמקד על מנת לקבל את ההשפעה הגבוהה ביותר על שביעות רצון הלקוחות?

ניהול מערכות יחסים לאורך זמן

פלטפורמת מחקר בינלאומית ייחודית לניהול מערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוחות לצרכי מחקר ושיווק. הפלטפורמה, לה קראנו NewSearch, פועלת כבר ב- 22 שפות בעשרות מדינות, ועכשיו גם בישראל. כולם מדברים על הפער שהולך וגדל בין מה שאנשים אומרים למה שאנשים עושים. אחד האתגרים שלנו כמכון מחקר הוא לגשר על הפער הנ"ל על מנת להגיע לתובנות אותנטיות, מיידיות ועמוקות עבור הלקוחות שלנו. ב NewSearch אנחנו מגייסים קהילה ייעודית עבורכם, בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם, מנהלים אותה ומנתחים את הממצאים לאורך זמן. כל זאת במטרה להגיע לתובנות מעמיקות ולהחלטות עסקיות טובות יותר.

לסרטון קצר על NewSearch לחצו כאן